Výměna a vrácení produktů

Mrzí nás, že to nevyšlo na první dobrou, pojďme to vyřešit

Vánoce 2020 bez obav ...

Nemusíš mít obavy, že se s dárkem netrefíš. Kdyby něco nesedělo, prodloužili jsme běžnou lhůtu pro výměnu až do 5. ledna 2021.

Napiš nám na info@dhaara.cz a nezapomeň uvést číslo objednávky.

Potřebuješ něco vyměnit ...

Nesedí ti velikost oblečení, typ nebo tloušťka jogamatky?
Poslali jsme omylem něco jiného? (Tak to se moc omlouváme.)

Napiš nám na info@dhaara.cz a nezapomeň číslo objednávky, ať ti co nejdřív dodáme ten správný kousek, ze kterého budeš mít konečně radost. Výměnu po ČR řešíme prostřednictvím Zásilkovny zdarma, obsluze své pobočky nahlásíš jen kód pro vrácení: 91138430. Do balíčku přilož lístek s číslem objednávky, případně napiš, co ti máme poslat. Zbytek zařídíme my.

Vrácený kousek prosím pošli nepraný a neobnošený, s cedulkami a nepoškozeným obalem, aby udělal radost ještě někomu dalšímu (samozřejmě nepočítáme s vnitřním ochranným papírem).

Chceš zboží vrátit

Do 14 kalendáčních dnů od převzetí zboží můžeš podle zákona odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Dej nám o tom prosím nejdřív vědět na info@dhaara.cz. Důvod uvádět nemusíš, ale můžeš, nám to pomůže a do budoucna třeba něco zlepšíme. Vaše názory nás zajímají.

Pokud bude vrácené zboží v pořádku, nepoškozené, nenošené, neprané a v původním obalu, zašleme po jeho převzetí peníze zpět na účet, ze kterého proběhla platba. Náklady na dopravu v tomto případě nehradíme.

Reklamace

Něco se pokazilo? Napiš nám na info@dhaara.cz, stručně popiš, o co jde, a přilož fotografii vady.

V nejbližší možné době se ozveme a dohodneme se na dalším postupu. Na vyřízení reklamace zaslaných produktů máme až 30 dní, ale pokusíme se to vyřešit hned, jak to půjde.