Výměna a vrácení zboží
Potřebuješ něco vyměnit ...
Nesedí ti velikost oblečení, typ nebo tloušťka jogamatky?
Poslali jsme omylem něco jiného? (Tak to se moc omlouváme.)
Vyplň online formulář a pošli nám nehodící se kousek do 30 dnů zpět, ať ti co nejdřív dodáme ten správný kousek, ze kterého budeš mít konečně radost. Výměnu po ČR a SR řešíme prostřednictvím Zásilkovny zdarma, štítek dostaneš mailem nebo ti ho vytiskne obsluha na vybrané pobočce. Zbytek zařídíme my.
Vrácený kousek prosím pošli nepraný, nepoškozený, nenošený a s původními cedulkami, aby udělal radost ještě někomu dalšímu (samozřejmě nepočítáme s vnitřním ochranným papírem).
Chceš zboží vrátit
Do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží můžeš podle zákona odstoupit od smlouvy a zboží vrátit.
Vyplň online formulář a pošli nám nehodící se kousek zpět. Důvod vrácení uvádět nemusíš, ale můžeš, nám to pomůže a do budoucna třeba něco zlepšíme. Tvůj názor nás zajímá.
Náklady na dopravu v tomto případě nehradíme, ale můžeš využít naši Zásilkovnu za 75 CZK/4 EUR. Balíček lze pohodlně bez složitého vyplňování podat na Zásilkovně, štítek dostaneš mailem nebo ti ho vytiskne obsluha na vybrané pobočce. Cenu za dopravu odečteme při vrácení peněz na účet.
Důležité: Pokud chceš vrátit balíček po vlastní ose, využij prosím výhradně službu Zásilkovna a zadej naši pobočku Zásilkovny uvedenou v online formuláři. Za balíčky poslané jiným způsobem neručíme.
Pokud bude vrácené zboží v pořádku, nepoškozené, nenošené, neprané a v původním obalu, zašleme po jeho převzetí peníze zpět na účet, který je uvedený ve vratkovém formuláři.
Reklamace
Něco se pokazilo? Vyplň online formulář, stručně popiš, o co jde, a přilož fotografii vady.
V nejbližší možné době se ozveme a dohodneme se na dalším postupu. Na vyřízení reklamace zaslaných produktů máme až 30 dní, ale pokusíme se to vyřešit hned, jak to půjde.