Výměna a vrácení zboží
Potřebuješ něco vyměnit ...
Nesedí ti velikost oblečení, typ nebo tloušťka jogamatky?
Poslali jsme omylem něco jiného? (Tak to se moc omlouváme.)
Vyplň online formulář a pošli nám nehodící se kousek do 30 dnů zpět, ať ti co nejdřív dodáme ten správný kousek, ze kterého budeš mít konečně radost. Výměnu po ČR a SR řešíme prostřednictvím Zásilkovny zdarma, štítek dostaneš mailem nebo ti ho vytiskne obsluha na vybrané pobočce. Zbytek zařídíme my.
Vrácený kousek prosím pošli nepraný, nepoškozený, nenošený a s původními cedulkami, aby udělal radost ještě někomu dalšímu (samozřejmě nepočítáme s vnitřním ochranným papírem).
Chceš zboží vrátit
Do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží můžeš podle zákona odstoupit od smlouvy a zboží vrátit.
Vyplň online formulář a pošli nám nehodící se kousek zpět. Důvod vrácení uvádět nemusíš, ale můžeš, nám to pomůže a do budoucna třeba něco zlepšíme. Tvůj názor nás zajímá.
Náklady na dopravu v tomto případě nehradíme, ale můžeš využít naši Zásilkovnu za 75 Kč. Balíček lze pohodlně bez složitého vyplňování podat na Zásilkovně, štítek dostaneš mailem nebo ti ho vytiskne obsluha na vybrané pobočce. Cenu za dopravu odečteme při vrácení peněz na účet.
Pokud chceš vrátit balíček po vlastní ose, využij prosím výhradně naši pobočku Zásilkovny uvedenou v online formuláři. Za balíčky poslané jiným způsobem neručíme.
Pokud bude vrácené zboží v pořádku, nepoškozené, nenošené, neprané a v původním obalu, zašleme po jeho převzetí peníze zpět na účet, ze kterého proběhla platba.
Reklamace
Něco se pokazilo? Vyplň online formulář, stručně popiš, o co jde, a přilož fotografii vady.
V nejbližší možné době se ozveme a dohodneme se na dalším postupu. Na vyřízení reklamace zaslaných produktů máme až 30 dní, ale pokusíme se to vyřešit hned, jak to půjde.