Výměna a vrácení zboží

 

 

 

 

Chceš zboží vrátit?

Do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží můžeš podle zákona odstoupit od smlouvy a zboží vrátit.

Vyplň online formulář a pošli nám nehodící se kousek zpět. Důvod vrácení uvádět nemusíš, ale můžeš, nám to pomůže a do budoucna třeba něco zlepšíme. Tvůj názor nás zajímá.

Náklady na dopravu v tomto případě nehradíme, ale můžeš využít naše smluvní dopravce za 69 Kč. Balíček lze pohodlně bez složitého vyplňování podat na pobočce Zásilkovny, štítek dostaneš mailem nebo ti ho vytiskne obsluha vybrané pobočky. Cenu za dopravu odečteme při vrácení peněz na účet.

Důležité: Pokud chceš vrátit balíček po vlastní ose, využij prosím výhradně službu Zásilkovna nebo PPL a jako adresu pro vrácení zadej naši pobočku uvedenou v online formuláři, zobrazí se ti po založení případu. Balíčky poslané jiným způsobem tato pobočka nepřijímá a za jejich osud neručíme.

Pokud bude vrácené zboží v pořádku, nepoškozené, nenošené, neprané a v původním obalu, zašleme po jeho převzetí peníze zpět na účet, který je uvedený ve vratkovém formuláři.

Potřebuješ něco vyměnit?

Při výměně produktů postupuj stejně, založ online vratku a pošli nám balíček zpět.

Jakmile se nám balíček v pořádku vrátí, vystavíme ti voucher na novou objednávku, můžeš o něj jednoduše požádat v online formuláři. Až ti voucher přijde do mailu, můžeš zadat novou objednávku.

Pokud na výměnu spěcháš nebo nechceš, aby se ti vyprodal poslední kus, tak ve formuláři zvol možnost vrácení peněz a zároveň si hned vytvoř novou objednávku se správnou velikostí, díky tomu se celý proces urychlí a nebudeš muset čekat, než se tvůj balíček vrátí v pořádku k nám.

Reklamace

Něco se pokazilo? Vyplň online formulář, stručně popiš, o co jde, a přilož fotografii vady.

V nejbližší možné době se ozveme a dohodneme se na dalším postupu. Na vyřízení reklamace zaslaných produktů máme až 30 dní, ale pokusíme se to vyřešit hned, jak to půjde.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz